EVY - Telia Entreprenörsportal

Logga in med MobilePASS

Välkommen till EVY

Behöver du hjälp?
För support avseende befintliga konton i Evy portalen, t ex problem med användarkonto, inloggning, behörighet, etc.
Kontakta Telias IT Servicedesk:
0771 999 333, val 1

Du kan lösa vissa MobilePASS problem själv med hjälp av MobilePASS self service portal.
Här kan du t ex beställa ett nytt "enrollment mail" om din MobilePASS har slutat fungera eller om du vill installera den på en ny enhet.
Läs mer i MobilePASS manualen, avsnitt 9.

All information som är åtkomlig via denna entreprenörsportal tillhör Telia Company AB. Informationen får användas av personal hos entreprenörer i den utsträckning som behövs för att fullgöra uppdrag åt Telia Company AB. Informationen får spridas till andra personer hos entreprenören endast om det krävs för att fullgöra uppdrag åt Telia Company AB.

Informationen får överhuvudtaget inte spridas till personer utanför entreprenörens organisation. Informationen får inte användas i annan verksamhet än uppdrag som utföres åt Telia Company AB. Det är inte tillåtet att via portalen söka information på annat sätt än genom de menyer och länksamlingar som finns upplagda.

Missbruk eller otillåten användning av entreprenörsportalen och av information som nås via den kan leda till skadeståndsansvar och till avstängning från arbete åt Telia Company AB.

© Telia Company 2017